Sikeresen lezárult Letenye Város Önkormányzata ASP központhoz való csatlakozása. A projektnek köszönhetően nőtt az igazgatási szolgáltatásának színvonala és új informatikai eszközparkkal bővülhetett Letenye Város Önkormányzata, amely az ügyintézők mindennapjait nagyban megkönnyíti elősegítve a hatékony munkavégzést. A projekt keretében az alábbi informatikai eszközök kerültek beszerzésre: • 6 db munkaállomás MS Windows környezetben, • 1 db laptop MS Windows környezetben, • 6 db monitor alapkonfiguráció, • 24 db kártyaolvasó alapkonfigurációs, • 1 db rack szekrény 1., • 1 db szünetmentes tápegység 2., • valamint 1 db switch eszköz 2. Kialakításra kerültek a hatályos törvénynek megfelelő ,,Működésfejlesztési és szabályozási keretek kialakítása” projektelemen belül: • informatikabiztonsági szabályzat, • iratkezelési szabályzat, • pénzkezelési szabályzat, • továbbá a Leltárkészítési és leltározási szabályzat. ,,Önkormányzati szakrendszerek adatminőségének javítása, migrációja” és ehhez kapcsolódóan a ,,Tesztelés, élesítés” feladatok elvégzése megtörtént, melynek köszönhetően olyan minőségi adatok kerültek beépítésre a rendszerbe, amelyek megfelelnek a beépített ellenőrző rendszernek. Az elektronikus ügyintézés feltételeit a lakosság számára Önkormányzatunk egy vállalkozó bevonásával a 2015. évi CCXXII. törvény rendelkezéseit figyelembe véve megteremtette.
|
|